Friday, January 6, 2012

sekarang dengan dulu....

alhamdulillah syukur sangat dengan kehidupan yang aku lalui..sedar tak sedar umurku sudah mencapai 21 tahun. umur di mana aku merasakan tersangat bernilai kerana masih mampu bernafas dan bernyawa dimuka dunia ini...YA ALLAH terima kasih atas nikmatmu...

diusia ini juga ramai yang mengatakan hidup dah bebas...tidak bagiku, diusia ini aku merasakan aku perlu lebih muhasabah diri...perlu meningkatkan keimanan dalam diri..di usia ini juga dulu, mama ku berkahwin dan dikurniakan cahaya mata..YA ALLAH kurniakanlah aku jodoh yang beriman dan beramal soleh yang mampu membimbing aku ke jalan diredhai ILAHI...insyALLAH.

terima kasih buat teman2 yang mengingati tarikh lahirku...aku amat menghargainya...juga doa teman-teman..terima kasih yang tidak terhingga...YA ALLAH berkatilah umurku..


*** terasa sangat2 lain bila sudah berusia 21 tahun...:) i mish my old life...but life must go on...:)

No comments: