Thursday, January 26, 2012

its a start point..

Assalamualaikum...
syukur ke hadrat ilahi kerana masih bernyawa hari ni dan masih menyedut udara Allah yang segar lagi nyaman ini..
masih diberi kesempatan untuk menatap wajah ibunda dan ayahanda yang tercinta..Alhamdulillah syukur padaMU ya ALLAH..

Alhamdulillah syukur juga kerana doaku telah dimakbulkan...keinginan hati ini..Alhamdulillah syukur yang tidak terperi kerana sudah lama berhajat ia akan datang kepadaku...:)

meskipun pahit mulanya untuk ditelan tapi aku bahagia jua...hasrat ini pernah ku ceritakan kepada beberapa sahabat. mungkin berkat doa kalian aku bisa kuat dan melaksanakan apa yang ku impikan itu...

ku kira hampir 6 bulan harapan dan impian ini tidak dapat ku laksanakan..Alhamdulillah tahun 2012 dengan usia yang baru memberi nafas baru buatku..:)

biarkan apa orang kata yang penting aku tahu tujuan dan kenapa keputusan itu ku ambil...aku yakin ilham yang Allah titipkan kepadaku ini...aku akan mempertahankannya insyALLAH...semoga apa yang ku lakukan ini tidak mengundang murka Allah malahan mendekatkan aku kepadanya...

amin ya robb...

No comments: