Tuesday, May 10, 2011

HANAN~~~~(kerinduan)

mengapa hati terlalu mengingati dia??? mengapa??? padahal perkara itu sudah lama berlalu...
Ya Allah janganlah lalaikan diri hambaMU yang kerdil ini..benar tak dapat menipu diri sendiri lagi aku sentiasa mengingati dia....

walaupun pernah berduka yang teramat luka belum pernah yang lain membuat aku sebegitu,namun kau berjaya mengubati luka itu...kau berikan segala ape yang belum pernah org lain berikan kepadaku..walaupun hanye teman tp aku sangat senang denganmu....disaat kesusahan kau sentiasa disisi...menghiburkan aku,menemani duka air mataku, memujuk dan mengusap tangisku.....

sangatlah bahagia apabila mempunyai teman sepertimu...pintamu agar persahabatan yang terjalin kekal dunia dan akhirat insyAllah...jazakallah ya sadiqi...maat taufiq wannajah fi dunia wal akhirat....insyAllah xkan ku persiakan persahabatan ini...nilai persahabatan yang begitu tinggi..memang tersangat berharga...kerana teman itulah cerminan diri ini...

aku senang skali berteman dengan hamba Allah sepertimu...akan selalu je menemani aku kala duka....dikaulah tempat aku mencurah segala isi hati...kenangan2 kita bersama xkan dpt ku lupakan..sepanjang perkenalan ini ku titipkan doa buat kesejahteraanmu wahai sahabat tersayang...

engkau banyak mendidik jiwa ini..memberi semangat dan dorongan untuk bangkit kembali...sungguh saat ini aku begitu merindui dirimu teman...kesibukkan masing2 membuatkan kita sudah jarang berhubung, namun itu bukan beerti aku tidak mengingatimu teman...jauh disudut sanubari kecilku ini kau sentiasa ada....

masa dan jarak memisahkan kita...namun hati kita dekat teman..sentiasa memikirkan antara satu sama lain..aku amat menyayangimu teman...tersangat sayang..semenjak kita berkenalan dapat ku lihat sinar keihklasan diraut wajahmu...keikhlasan itulah yang membuatkan kita terus menjalinkan ikatan silaturrahim ini....

salam sayang buat sahabat yang jauh disana....
diri ini amat merindui diri anda....
tersangat rindu....
mengalir air mata ini saat diri mengenangkan dirimu....
sayang awk sayang awk smpi bila2...
moga2 Allah memberkati persahabatan kita sayang~~~~~ <3 <3 <3
salam sayang pelukan dan ciuman buatmu teman~~~~

No comments: