Monday, February 28, 2011

ibuku...

my mother...
ma alwey in my heart...


saat ini aku amat merindui insan yang bernama ibu..
sangat merindui..jarak yang jauh menjadi pemisah antara dua anak beranak..
apabila berjauhan aku mengetahui bahawa bertapa ibu adalah segala-galanya...
aku amat menyayangi ibuku..
di mana jua aku berada iringan doa buatmu tidak pernah padam...
di dalam hati kecil anakmu ini sentiasa merinduimu ibu.
bagaimana agaknya keadaanmu sekarang??
masa terluang tidak pernah aku terlupa untuk menghubungimu..
sentiasa lekat di bibir dan lubuk hati..
kau la ratu di mahligai hati ku..
wahai ibu...
di kejauhan ku titipkan doa kesejahteraan agar ibu sentiasa di bawah lembayungnya..
merindui pelukan dan belaian manjamu wahai ibu...
linangan air mata akan bercucuran tatkala dirimu mnjelma di bayangan...
ibu...
tanpa ibu tiada aku di dunia,,
terima kasih kerana melahir dan membesarkan aku ibu..
tidak terbalas segala jasamu ibu...
mohon doa restumu agar mengiringi kehidupanku di kejauhan...
doakan anakmu ini ibu...
ibu aku sayang padamu....

No comments: