Saturday, January 29, 2011

K.I.F...ting tong

kenal ye mase pom 4
mase pom 3 kenal2 gop ase
p xpenoh ckp.
senyum je kot...
tu pon kalu adela...
aku ase budok ni sombong cket...
hahaha gura je..awk jgn amek ati erk.

rapat mase pom 4 gak ar
tu pun ade sebab ar
haha mok ye ustazah aku...
spupu ye kwn aku..
umah ye kat kg aku..
hahahaha

mule2 kenal lawok gk mamat ni
the most sweet bout this guy...
the only one yg.....tet......aku je r tau
urm mmg xsgkala...
btw thanks tau...

sbb sy dah jnji ngan dia..
so sy tunaikan jugak ar...
mamat ni kan suke wat lawak..
buat aku hepy2...
n mmg xkering gusi ar duk ngan dia..
2 taun sekelas pn ok lar....
kacip x erk??? xaula...
kene tye ye diri ar...
bagi aku mmg sonok r dpt kenal dia..
awk erh kalu sy ade
wat silap dan salah mntak maaf byk la yerk....
nice to have frenz like u....

p/s : beday dia mmg tarikh yg ckup bermakna buat aku dan family....

No comments: