Tuesday, January 25, 2011

SEHARI BERSAMA PELANGGAN..dan kegilaan kami

Aktiviti aku harini..
Fakulti pengurusan maklumat telah menganjurkan
aktiviti sehari bersama pelanggan.
Banyak gak gerai yang bukak
Paling cute aku pat tgk arnab yang mcm bear.
huhuhu
comel yang amat..
nk pegang tp takut...hek2
padahal comel sgt..mcm bear bear
kempen derma darah pn ade skali..
tp.....
aku ni penakut...
takut tgk jarum n takut nk kene inject..
apetah lagi tgk darah aku kuar..
waaaa....
agak seram wpun menda tu satu amalan yang mulia.
namun belum mempunyai kekuatan yang tegar..
klo lenkali aku mmpu n BERANI yang pntg...
wahahaha
penakut gak aku upenye...
tgk cite antu xde plak nk tktnye...
always us
tq puan adilla bg cupcake free...(homemade)
arnab tomey pn saniah
ain,dayang and me

ayuk bergambar kite bergamba..

smile....one two click (><)



my beloved housemate aka best mate..

lain2 aktiviti kitorang ade gak r menari..
hahah pdahal aerobik aka aerobot bg kitorang..
org len sebok senam kitorang sebok bergmbr...
papeun best sgt2...

diri mu sentiasa dalam hati...
ingin ku ulang ke masa lalu..
akanku ingat kenangan itu smpi bila2..
u oll always in my heart...




p/s: waaa bising je kat blkg an...iyah iyah senamrobit....wahahaha

No comments: