Saturday, January 22, 2011

new...

lame xupdate blok aku ni ha
skrg an aku dah jadi siswi universiti
dah masuk sem 2 aku dekat uitm puncak perdana.
dekat cini mcm2 la dugaan yang aku hadapi..
firstla kene berdikari sbb kat cini jauh dr pmily kat ganu
pun bgaimana walau abg aku yg sulong dekat je kat cini...
xde hal r ..
mase sem satu tetiap minggu je aku balik,,
sem 2 ni jadual agak pack sket..
so aku jarang r nak balik umah dia..
stay jela kat ostel ni ha...
lgpun byk benda gak pat wat duk kat cini...
kengkadang lepak2 pun jd ar...
awl2 sem 2 ni agk membosankan bagi aku..
sebb semua subjek hanye baru masuk pengenalan..
so semua pepaham jela..
agak memboringkan...
tp syukur gak xpat esemen agi awl2 ni ha..
tp ti tgkla mlm pn xtido wat esemen...huhuhuk
tp tu lumrahla duk kat u ni..
kat tmpat org n jauh nk mununtut ilmu.
aku mmg kene byk bersabar dengan kerenah pelbagai org..
mcm2 aku kene hadapi..
sabar aku mmg tinggi...
xpela at least tolerate is very good rite??
nk hdup tmpat org xleh ikut cekadak sendiri...
kene ar gak pndai2 amek ati org len...
so far aku kat cini rmi ar gak kwn...
mostly kenal gak r aku...
sume tu pas modul KI sem 1 ...
huhuhu aku menjadi lebih matang...
kene kuat semangat n azam sem ni nk kejar cita2
nk jadi kebanggaan ma n aboh...
aku syg ma aboh..
ma aboh wait for me bring u the excellent......


p/s: sape2 yang bace doakan aku skali erk....

No comments: