Saturday, January 29, 2011

kaula serikandi~~~~

mengenali dirimu amat bermakna buatku
kau sentiasa hadir kala aku memerlukan
saat berduka kau sentiasa di sisi.
menghiburkan hati mengubat duka lara
diriku menyenangi mu
kau lah sahabat dunia akhirat
andai dilontarkan satu soalan
siapa yang mahu mnjadi rakanmu seumur hidup.
akanku jwb "tidak"
kerna aku mahu menjadi kwan dunia dan akhiratmu

antara kenangan terindah aku dengannya
sweet kamo...miss u
aisyah radhiah mohktar ( my bff ever)


kenal mase pom 1
mase tu minggu orientasi
kenal g2 g2 je.
xrapat ane pun
pom 2 pisoh kelah kejap
pastu pom 3 sekelas mula...
mase ni doh r stat kacip
mmg kacip r...
hahaha
pastu pom 4 pisoh mula...
kejap je pn xlame...
pom 5 jmpe mula...
jodoh pnjang...
hahahaha
mmg awok2 galok okmo ar...
hahaha kelas 5 nur pada suke awk2 ite je..
kenangan terindah 5 nur..
pa leni kacip.
ade status istimewa agi...
hak2 pa ade orang jeles...
bia r ye ...
sy syg kwn saya ni
dia suke senyum
dahla comey...sweet agi..

kenangan banyak sgt dgn dia.
gelak ketawa sume ade.
syg dia sgt2..
sahabat yang memahami dan menyenangkan.

No comments: