Wednesday, March 9, 2011

menipu...

dua kali aku ditipu...dua kali....akan aku ingat sampi bila2..sesungguhnya aku mmg xdpt menerima org yang menipu aku.mengapa perlu menipu..
aku benci org menipu. aku tak pernah menipu dia.tak pernah. jujur sejujurnya aku bagitau ape yang benar. tapi ape balasan yang aku dpat?? tipuan helah..
mmg amat "gembira"la mendapat kawan yang cmni..."gembira" sangat.sanggup menipu tatkala aku menaruhkan sepenuh kepercayaan...
skrg tidak lagi. aku xkan percaya sepenuhnya pada kau lagi. aku akan berjaga-jaga.
terasa sangat..begitu senang aku diperbodohkan. aku bukan budak kecil...akhirnya kebenaran terungkap jugak..ye kebenaran selalu bersama orang benar...
ok hari itu dah berlalu. wpun pedih masih terasa.namun aku akan bertahan. aku akan tetap bertahan. kesabaran aku masih tebal. tunggu masa yang sesuai Allah akan membalasnya .
aku hanya akan berdoa supaya kebenaran sentiasa tebentang di depan mata aku....

amin
p/s: sabar,sesungguhnya sabar itu kunci segala kelemahan.

No comments: