Monday, April 19, 2010

salam buat semua

ingin ku kongsikan kisah hidupku
selama aku berada jauh di negeri org
menuntut ilmu byk yang aku pelajari
semua mematangkan diri aku
barula aku tau betapa
mencabar dunia di luar sana
macam2 yg terjadi di sekelilingku
semua menguji keimananku
kiri dan kanan mcm2 yg terjadi
hanya iman yg dpt menjd benteng
Ya Allah berikanla kekuatan kepadaku
andai selepas ini aku ditakdirkan di tmpat asing
peliharakanlah aku daripada terjerumus
berikanlah aku kekuatan iman
kurniakanla hidayahmu kepadaku
agar terhindar dari maksiat.....
kawan2 pimpinlah aku ke jalan kebenaran
tunjukkila aku jalan yg lurus
yg membawa ke syurga...
teman nasihatila aku agar tidak tersimpang
agar tidak menyerong dari landasan agama
Berikalah aku kekuatan Ya ALlah menempuhi
jalan yang ada dua cabangnya
Redhakalah aku menempuh jalan yg indah
bukan jlan yg membawa kesesatan..........
INSYALLAH..

4 comments:

Nur Amira said...

amin...mohon ditunjukkan jalan kebenaran dengan hidayah dari Nya...

hana eriniey said...

ye insYAllah

:: Zahratu Billaurah :: said...

Kak Nani jaga diri baik2 tau....jaga iman sentiasa...ingat Allah selalu....b2 luv Kak Nani....always....kerana Allah...

hana eriniey said...

b2...huhuhu kak nani lame xon9...
insyAllah b2 akan kak nani lakukan
b2 doa kak nani selalu erk...