Friday, March 6, 2009

manusia memang manusia...

ape lah nasib aku dapat kwan yang xbrape baik...just perlukan aku time depa nak jer..dah abes gunakan aku depa campak cam sampah...maybe nasib aki memang camni..nama pun manusia kan...setinggi mana pun keimanan ada gak wat salah..aku redha je r ape yang menimpa aku..
.aku doakanlah orang yang buat kat aku sedor apa yang dia buat dan xbuat ape yang dia buat kat aku kat org len plak...huhuhu sedey hidup camni...namun aku yakin mesti ada hikmah yang bakal aku ketahui tak lama lagi...
aku akan sabar menanti....skang candidate spm batch 2008 menghitung hari ntok dpt result....aku doakan semua orang yang amek spm moge success slalu r...wpon yang buat kat aku teruk2 pun aku akan tetap doakan mereka...

4 comments:

:: Zahratu Billaurah :: said...

kawan ade byk makna
ade kwn sejati,ade kwn yg ade dgn kite bile kite senang,jauh bila kita susah,lumrah hidup,kak nina

good luck result !
debor x ^_^

aLia said...

sape org tu k nani???
huk3!!
kite kne ckp psl ni!~
:(

hana eriniey said...

arghhhhhh....adela org tu...xsggp nak gitau

nobody said...

ohooo... org ni anak murid x mengenang jasa tu ke? ;;)