Tuesday, February 17, 2009

sadisnyeeee

huhuhuh ari sadis tol r hidup aku..mula-mula bersemangat waja aku ni naik moto ngan akak aku pergi ppd.okla mase ni.aku jalan turun naik smpaila kat ppd tuh.pastu aku pegila pulak kat bsn belakang ppd tuh.ok lagi mood tengah ok sbb dpt jimat duit neh.kitorang pon naikla motor nak balik ni.jalan................sreeeeeeeeeeettttt tayar meletup....wooo mmg terkejut beruk la aku ni..teruih aku lompat motor(huhuhu minah rempit aku ni) tgkla tayar kurus kering xde angin...kitorang ni dah panik.apelah nasib kitorang asek2 kene baiki tayar tuh.tersadaila kitorang kat tepi jalan tuh kejap...pikir nak mntak tolong ngan sape ni...dahla kat tepi jalan xde org kenal..uwaaaa nak nangis dah aku mase tuh.arap malu kat orang aku tahan air mata ni...
ma abah tayar ni wat hal kat tepi jalan.nak je jerit mase tuh.takut org cop minah tanjung je...sbb tula aku buat2 cool je walaupon ati aku ni mcm nak meletup...baru je nak pergi shopping aleh2 motor wat hal.kitorang pon dengan selambanya bawakla motor tuh mcm siput baru beranak pergi kedai baiki motor berdekatan...huhuhu baikila motor tuh...mmg aku fobia tol ngan motor tu..aku heran gak sape mandrem moto tuh.masuk ari ni dah dekat 10 kali pancit...nasib2la aku dapat pengalaman baiki moto..huhuhu harap2 pasni xdela kejadian ni berulang lagi...wooooo serik dah aku ni

2 comments:

syahira said...

pengalaman baru seyhh..takziah r kat tayar motor tu

hana eriniey said...

hampehnyeeee...bukan pertama kali lol